z35W7z4v9z8w

2016-12-01

Tog sönder min mobiltelefon igen

Alldeles nyss tappade jag min mobiltelefon och när jag tog upp den blev jag helt förkrossad. Hela skärmen hade gått sönder.


Jag gick ner till pappa och visade vad som hade hänt och han bara suckade.
I tisdags fick jag en ny mobiltelefon eftersom jag tappade min gamla i backen och skärmen krossades. Nu hände det igen!
Jag är så ledsen!
Hur kan något som kostar 6000 kronor och som man ska hålla i handen hålla så låg kvalité? Det är väl självklart att man någon gång kommer att tappa den. Och då bör ju telefonen vara byggd att den ska gå att tappa från 1 meters höjd utan att den går sönder.

Hela skärmen är död. Jag kan ta emot samtal men jag kan inte svara eftersom jag inte vet var jag ska trycka!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar