z35W7z4v9z8w

2016-12-03

Håkan Hellström kommer till Örebro

Wohaa! Håkan Hellström kommer till Örebro den 7 juli 2017 med sin turné Åska. Gissa om det kommer att bli fest på Brunnsparken! Nu är det bara att vänta på att biljetterna släpps den 25 november och hoppas att FKP Scorpio’s hemsida inte kraschar…

Håkan Hellström

När jag såg honom på Ullevi den 5 juni var det eufori dans och konfetti i 3 timmar. Jag var så asglad att jag lyckades köpa biljetterna för jag minns att det strulade på bokningssidan. Men han är ett riktigt geni Håkan. Jag älskar låten Din tid kommer och när han sjöng res dig efter varje smäll, du har en ängel på din axel, började jag att grina.

Håkan Hellström

Gissa om jag längtar till att han kommer till Örebro, men tänk vad coolt det skulle vara om han hade kommit till lilla Kumla.
Är det någon mer som ska försöka få biljetter till Håkan i Örebro?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar