z35W7z4v9z8w

2016-12-03

Black Friday Outfit & Shopping

Skriven:





Black Friday i Sverige är ett skämt men jag har trots det hittat bra priser på ett antal saker som jag velat köpa och nu har jag köpt en del plagg som jag tycker om. Det här inlägget är ingen reklam utan det är saker som jag tycker om och som jag nu har beställt online eftersom det var Black Friday rabatt på dem.

H&M Regnkappa 599:-
H&M Treggings 249:-
Adidas Sneakers 1399:-
Puma Top 525:-
Liebeskind Väska 1045:-
Nu längtar till att alla saker levereras snabbt. Men det var inte allt jag köpte…
Jag beställde även en Smart TV med inbyggd WiFi och Roku för 1500:- så att jag kan surfa på nätet och strömma film via Netflix och ViaPlay. Denna ska jag ha i mitt rum.

Och så beställde jag en GoPro Hero för 896:- eftersom min Sony Actioncam börjar vittra sönder efter att jag tappat den så många gånger.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar