z35W7z4v9z8w

2016-12-03

Länkbyte

länkbyte

Är du intresserad av att bli länkkompis med mig?
Anledningen till att jag vill byta länk med er är att få våra bloggar att synas bättre i resultaten i sökmotorerna. Det är inte så enkelt som att den sida med mest länkar är bäst, men länkar indikerar för sökmotorerna att det är en populär sida.
Det är också viktigt varifrån länkarna kommer. En megastor populär hemsida är naturligtvis mer värdefull än min blogg, men det är viktigt att man inte är för kräsen. Alla länkar är bra länkar (nästan).
Genom att befinna sig högt upp i sökresultaten på viktiga sökord, är det lättare för nya läsare att hitta just din blogg.
Om du är intresserad att bli länkkompis med mig, gör då så här!
Lägg en länk till min blogg på din egen blogg (gärna i en widget som du kallar för ”länkar”)
Skriv en kommentar här nere med adressen till din blogg.
Jag kollar att du länkar till mig och lägger sedan upp en länk till dig.
Nå? Låter det bra?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar