z35W7z4v9z8w

2016-12-03

Suits och dagens lägesrapport

Idag är jag riktigt trött. Jag hade så ont i lilltån att jag hade svårt att sova. Så nu sitter jag i soffan och tänker titta på Suits Säsong 5. Därefter tänkte jag åka till Marieberg Galleria för att shoppa byxor.

Suits Season 5
Suits Season 5

Dagens humör: fett trött, lycklig och besviken.
Dagens borde:  städa mitt rum
Dagens frisyr: uppsatt i totte och trassligt
Dagens smink: de vanliga
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och hoodie + converse
Dagens favoritlåt: om du lämna mig nu
Dagens planer:
kolla på Suits, shoppa, äta, städa och sova
Dagens vill ha: en moped
Dagens längtan:  något speciellt..
Dagens beroende: sängen
Dagens tråkigaste: att jag är fett trött och har ont i tån
Helgens bästa: åh, hela helgen var underbar
Helgens mest efterlängtade: hemlis;)
Helgens pinsamaste: hahah, tyvärr kan jag inte skriva ut det.
Dagens motto: man kan allt man vill!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar