z35W7z4v9z8w

2006-06-25

20060625 Promenad i Markurells Wadköping

Puh! Idag har jag haft en skojig men jobbig dag.
Det började med att vi åkte till Mariebergs Köpcentrum där jag lekte i lekhagen, medan mamma, farmor och Sema gick runt i butiker. Mamma köpte kläder till Linnéa som födelsedagspresent.
Sedan tog vi en burgare på McDonals innan vi åkte till Wadköping.
Där började jag genast att jobba i Lekladans Café.

Mamma, farmor och Sema satt utanför och väntade på att Cafét öppnade.

När Cafét öppnades började kunderna att strömma till. Trots mina höga priser (90 Kr för en glass) köpte kunderna en massa.

När jag slutat arbeta för dagen gick vi en promenad i Wadköping.

Det var jobbigt att promenera och vi var tvugna att fukta våra torra strupar. Var gör man det bäst? Jo på ett riktigt Café.

Linnéa lät sig väl smakas av den förträffliga chokladtårtan.

När vi hade fikat färdigt gick vi till Wadköpings utomhusteater där jag höll en show för mina fans. De älskade mitt uppträdande och ville höra mer.

Men tyvärr så gick det inte. För Linnéa och jag var tvugna att gå till lekparken för att gunga.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar