z35W7z4v9z8w

2006-06-13

20060612 Varmt varmt varmt

När jag vaknade var jag redan uppvärmd. Det var jättevarmt inne och givetvist var det varmare ute. Jag ropade på pappa att vi skulle gå ut och köpa glass samtidigt som jag klädde på mig.
Efter frukosten gick vi så ut, Linnéa, pappa och jag.
Jag köpte en Lime-popup medan pappa köpte sig en mjukglass. Givetvis ville Linnéa också smaka, och hon gillade min glass bäst.

Eftersom jag är en snäll syster så delade jag med mig till Linnéa, fast jag skulle helst vilja att hon köpte sig en egen glass.

Till slut norpade Linnéa pappas glass och hon fick mer glass på kläderna än i munnen.

Efter glassen var det dags att motionera. Jag sprang, jag hoppade, jag klättrade och jag grävde i sandlådan.

Och vad tror ni Linnéa gjorde ? Jo, hon tränade Yoga.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar