z35W7z4v9z8w

2006-06-05

20060605 Lekparken

Som jag berättade tidigare var det nu dags att åka till Stadsparken för att leka. Vi bestämde alla att vi skulle hoppa över tivolit idag.
Vi startade dagen på McDonalds.
Kolla Linnéa dricker Coca Cola!!!



Nä! Det var inte Cola i burken...det var bara vatten. Linnéa tyckte det var roligt att suga i sugröret.

Väl i Stadsparken började vi att gunga. Jag gungade jättehögt medan Linnéa vaggade fram och tillbaka.

Sedan kastade jag in Linnéa i lejonburen...

och körde iväg med henne i min safaribil.

Därefter blev Linnéa fascinerad av att sitta inne i ett rör, hon bara satt och skrattade.

Jag som inte är lika road av rör, passade på att ta mig ett svalkande dopp.

Plötsligt hände något märkligt.
Linnéa hade ett kex i handen, och satt i sin vagn. Några änder började närma sig vagnen. Linnéa tyckte fåglarna var spännande och hängde ut med handen.
Plötsligt kastade sig en av änderna fram och högg kexet ur hennes hand.
Linnéa blev vettskrämd och grät stora krokodiltårar.
Det tog ett tag innan hon lugnade ned sig, stackarn...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar