z35W7z4v9z8w

2006-06-25

20060624 Linnéas 1 års kalas

Linnéa fyller 1 år den 26:e juni, men vi hade födelsedagskalas för henne på lördagen, eftersom många var lediga då.
Farmar, Sema och Johanna var och hälsade på och Linnéa gillade Johannas mat bäst, och satt bredvid henne under lunchen.

Efter maten åkte Linnéa på min träcykel, och jag passade på att tjuvåka bakom henne. Men det tyckte hon inte om.

Sedan tog vi på oss våra festkläder för nu hade gästerna börjat anlända. Linnéa fick paket som hon försökte att öppna. Det var svårt för henne, så jag fick hjälpa till.

Django kom också och hälsade på, men Linnéa blev rädd och ledsen när han skällde.

Så var det dags att äta födelsedagstårta, alla satte sig i en långa rad och väntade.

Oså så kom tårtan med ett ljus äntligen in. Linnéa blev riktigt fascinerad av ljuset.

Efter tårtan, glassen och kakorna fick Linnéa fler paket av Farmor, Sema, Johanna occh av Sadiye och Haldun.

Det var många och fina presenter som Linnéa blev glad över.


Men när pappa fick se att jag hade fått en klockradio av farmors syster Sadiye tog han den och sa att det var hans. Titta vad galen han blev.

Pappa är tokigt skojig, och han skojar alltid med mig. Det tycker jag är roligt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar