z35W7z4v9z8w

2005-07-27

Onsdag = Tröttdag

Oj oj vad trötta vi var idag.
Mamma fick vara uppe på kvällen med Linnéa. Linnéa bara skrek och grät.
Pappa vaknade också och kunde inte sova.
Han var riktigt trött när han gick till jobbet.
När jag vaknade var Linnéa glad, och jag fick hjälpa till att ge henne mat.

Under förmiddagen gick jag, mamma och Linnéa till biblioteket och läste böcker.
Men när pappa kom hem gick vi alla ut till lekparken.
Äntligen kunde jag börja min hårdträning.
Först sprang jag hinderbana på rekordtid.

Därefter klättrade jag på en jättehög klätterställning. Upp och ned minst 12 gånger.

Därefter åkta jag linbana över en djup ravin. Ungefär som dom gör på amerikanska militärläger.

Pappa försökte också följa med i mitt tempo, men han orkade inte. Han börjar bli för gammal.
Jag fick stanna upp för att han skulle kunna komma ikapp mig.

När vi gick tillbaka hem på kvällen var det dags att mata Linnéa igen, och eftersom jag inte var ett dugg trött, hjälpte jag mamma med det igen.
Visst är jag en duktig tjej?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar