z35W7z4v9z8w

2005-07-02

Lördag på torget.

Trots att jag vaknade riktigt tidigt idag tog det en lång stund innan vi kunde gå ut och leka.
Pappa var trött på morgonen men tog hand om bebisen medan mamma fick sova ut.
När mamma sedan vaknade, lade sig pappa på soffon och somnade.
Först på eftermiddagen orkade vi gå ut.
Det var varmt och skönt ute, och jag lekte med min kompis på torget, medan de vuxna fikade.

Lillasyster var med ute och jag var tvungen att titta till henne lite då och då.

Jodå. Lillasyster hade det bra. Hon bara sov och sov.
Hon ville inte vara med och leka med oss.

Jag lekte och sprang runt en stund tills jag fick skoskav i hälen.
Aj vad ont det gjorde.
Jag haltade till lekparken, men min fot gjorde så ont att vi fick gå hem för att vila.
Tokigt va!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar