z35W7z4v9z8w

2005-07-03

En tuff vanlig dag.

Trots att jag inte har fyllt 3 år ännu, är mina dagar tuffa.
Jag vaknar tidigt varje morgon, och eftersom det är sommar så är det tvunget att börja dagen med att äta glass på Kumla torg. Givetvis har jag ätit frukust innan...

Efter att ha ätit min favoritglass "GB-Sandwich" går vi vidare till lekparken för att träna. Idag kom inte min kompis Abelina så jag fick träna själv.

Efter några timmar på lekplatsen tyckte pappa att det fick vara nog. Han blir ofta trött, men det måste bero på att han börjar bli gammal.

Eftersom jag inte hade min cykel med mig idag, hoppade jag på en motorcykel och åkte en sväng. Fast det blev en kort sväng eftersom pappa bara hade en femma på sig.

Efter att ha sprungit runt på lekplatsen en bra stund kände jag att mina fötter behövde lite svalka så vi stannade till vid biblioteket. Där finns en skön bassäng som man kan pusta ut vid.

Till slut tar alla dagar slut.

Men innan jag gick och lade mig kastade jag in några gamla trasor i tvättmaskinen, så att jag kan se bra ut när jag går ut till lekparken imorgon.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar