z35W7z4v9z8w

2005-07-06

Ahhh! Vilken värme.

Idag var det väldigt varmt ute. Jag talade om för pappa att det var dags att gå ut för att äta en glass. Jag tog två skopor glass, blåbär och jordgubbe. Pappa tog en mjukglass...han är en sån mjukis.
Efter glassen cyklade jag till lekparken och lekte med en hundvalp. Den var skojig och slickade mina händer.
Plötsligt kom mamma och sa att Linnéa skulle till barnsköterskan för en kontroll.
Vi gick alla tillsammans. Speciellt jag tycker att det är roligt att besöka barnavårdscentralen. Min kompis Katahrina jobbar där.
När vi kom dit var inte Katahrina där så vi fick träffa en annan barnskötare. Medan hon tittade på Linnéa busade jag runt på hennes kontor med pappa..
På eftermiddagen åkte vi till morfar där jag plockade vinbär. Jag tycker mycket om vinbär, men dom hade inte mognat ännu, så jag fick spotta ut dom sura bären.
.
Till slut var jag så hungrig att morfar drog igång grillen och grillade några korvar åt mig.
.
Vet ni vad!!!
Imorgon på Onsdag skall jag åka till Jönköping för att hälsa på farmor, Sema och Mamis. Yippeee!
Det skall bli riktigt kul, för jag tycker så mycket om dom.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar