z35W7z4v9z8w

2005-07-01

Åhh! Vad trötta vi är.

Vilka nätter.
Bebisen vill bara äta hela tiden och skriker tills mamma ger henne mjölk.
Jag försöker att sova mellan mamma och pappa, men det är inte så enkelt.
Mamma berättade att jag också skrek när jag var en bebis, men det hjälper inte nu när jag vill sova.
Pappa och mamma är jättetrötta, men tröttast är nog mamma som måste vakna flera gånger varje natt för att mata bebisen.
Idag var det så dåligt väder att mamma och pappa tog mig till Mariebergs Köpcentrum så att jag fick leka på lekparken där.
Det var många barn där och vi busade och lekte.

På vägen hem blixtrade och åskade det. Jag blev rädd.
Hemma spelade jag och pappa tennis en stund, och sedan brottades vi i mitt rum.
Det var roligt.

Nu vill pappa att jag lägger mig för att sova, men jag vill inte.

Hej då,
Elin.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar