z35W7z4v9z8w

2005-10-16

20051016 Lek och Stoj

Alla här hemma var trötta på morgonen, men vi gick ut på våran vanliga söndagspromenad. Som vanligt är dessa promenader vigda åt mig och jag får bestämma vad vi skall göra.
Och som vanligt bestämde jag att vi skulle gå till lekparken.

Vi lekte allesammans mamma pappa och jag. Linnéa sov i sin vagn. Det fanns andra barn i lekparken så vi lekte också ihop.

Det var riktigt kallat ute, men samtidigt är det så vackert med alla de sköna färgerna. Det ser ut som om någon har målat på träden.

Pappa och jag busar extra mycket när vi är i lekparken. Här står vi båda och poserar för mamma.

Till slut tar allt det roliga slut, och vi fick återvända hemåt då det började bli alldeles för kallt ute.
Hemma blåste pappa upp massa ballonger som han kastade in i sovrummet som Linnéa och jag lekte med.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar