z35W7z4v9z8w

2005-10-14

20051014 Jag leker med Linnéa

Idag har jag haft mycket att göra.
Först gick jag till dagis och lekte med mina kompisar och när jag kom hem åkte jag och mamma till Örebro för att shoppa.
När jag kom hem ville Linnéa också leka så pappa satte henne i gåstolen en stund.

Jag dukade upp bestick och muggar på gåstolens bricka. Linnéa verkade hungrig.

Linnéa högg tag i allt som låg framför sig och försökte att äta upp det.

Vi hade jättekul ihop jag och Linnéa. Hon skrattade och ville leka mer med mig.
Jag behövde inte ens hälla upp något i muggarna, Linnéa stoppade allt i munnen.

Vi lekte jättemycket med varandra. Speciellt gillar Linnéa att springa tillsammans med mig. Eftersom hon inte kan springa själv, får pappa hålla i henne och springa med henne.
Men till slut blev Linnéa så trött att hon somnade i sin säng.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar