z35W7z4v9z8w

2005-08-02

MCDonald´s

Igår fick jag bestämma vad vi skulle göra, och jag bestämde att vi skulle åka till McDonalds.
Det var väl inget som mamma och pappa tyckte var så orginellt, men eftersom det var jag som bestämde så åkte vi dit.
Vet ni varför jag vill åka till McDonalds ?
Jag äter inte hamburgaren...
Jag äter inte pommes friten...
Men jag älskar den friterade äppelpajen.

Linnéa var vaken, men hon fick inte smaka för hon är så liten.
Hon satt i sin stol och tittade på mig medan jag åt min äppelpaj.

Det är alltid kul att åka till McDonalds.
Tidigare fanns det ett bollhav här, men nu har man tagit bort den. Tråkigt.

Men när jag tänker på äppelpaj, då blir jag glad igen.

När jag ätit färdigt min äppelpaj, gick vi ut på en promenad i Örebro.
Då sa pappa att han ville ta en bild på mig.
Han tycker att jag är en gullig tjej.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar