z35W7z4v9z8w

2005-08-14

Lördag - Lekdag

Pappa! Jag vill äta glass...
Jag ropade på pappa och han tyckte att det var en bra idé.
Vi gick till ICA och köpte en glass var.

Men jag kunde inte bestämma mig för vilken glass som var godast, så jag tog båda två. Pappa fick köpa en läsk som han fick dricka istället.

När jag ätit mina båda glassar, kom mamma ut och vi gick alla till lekparken.
Där hjälpte jag mamma att gunga.

När min kompis Abelina kom, lekte jag med henne.

Vi åkte rutschkana, hoppade och hade kul ihop.

Vi klättrade på den stora rutschkanan på den blanka sidan.

Jag visade Abelina hur man klättrade upp för klätterställningen.

Sedan kom de stora tjejerna, och då fick vi titta på.

Till slut blev det så sent att det var dags att gå hem...

Men på vägen hem gick vi förbi godiskiosken och köpte lördagsgodis till mig.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar