z35W7z4v9z8w

2005-08-20

2005-08-20 Högsommarvärme.

Idag vaknade jag tidigt och såg att pappa inte låg i sängen. Jag sprang genast upp och letade efter honom.

Det var tur att jag vaknade i tid, annars hade han ätit upp de två chokoladbitar som var kvar. Jag tog dom genast.

Efter att vi hade ätit frukost och dansat en stund med pappa åkte vi ut en stund för att shoppa. Puh! Det var högsommarvärme utomhus.
Först åkte vi in till Örebro, och på vägen hem stannade vi på Marieberg Köpcentrum.
Vi hörde att det spelades musik så mamma fick lyfta upp mig så att jag kunde se.

Det var Linda Bentzing från Fame Factory som sjöng en ny sång.

Hon sjöng som vanligt "Alla flickor" och en ny sång som hette "Diamanter" tror jag.

Dom spelade så högt att vi fick ont i öronen, så vi gick till McDonalds och åt en äppelpaj. Jag passade på att åka motorcykel.

Sedan gick vi till Toys R'Us där jag provade alla cyklar med stödhjul. Pappa blev riktigt trött på mig.

Vi avslutade dagens shoppingtur med att besöka sötvarulagret där vi köpte massa massa godis. Ni som hälsar på mig imorgon får smaka.

Vi ses imorgon.
Hej då!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar