z35W7z4v9z8w

2005-08-21

2005-08-21 Min födelsedag

Idag var det äntligen dags för mig att fylla 3 år. Jag försökte redan igår att öppna några paket, men pappa tog dom ifrån mig.
Det var många som inte kunde komma idag, men jag var glad ändå.
Vi började med att alla sjöng "Vi gratulerar" för mig.

Därefter fick jag öppna mina paket.
Jag fick så många fina presenter. Tack skall ni ha allihopa. Jag är jätteglad.

Sedan fick jag blåsa ut ljuset på födelsedagstårtan. Det gick fort.

När jag fikat färdig, gick jag tillbaka till mina paket. Jag fick så många paket att det tog en stund att öppna allt.

Linnéa fick också presenter fast hon inte fyllde år, men hon vet inte vad det betyder. Hon pussades med mamma istället.

Jag fortsatte sedan att leka med de presenter jag fått. Men jag kan inte leka med alla presenter, för jag fick massor av fina kläder också. Dom skall jag ta på mig när jag skall ut ock leka med mina kompisar.

Tack för att jag fick en så trevlig födelsedagskalas.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar