z35W7z4v9z8w

2013-05-05

Dansshow i Hallsberg med Dansstudion

Idag var det dags för elevuppvisningen med alla dansare från Dansstudion i Hallsberg. Jag var med med
min grupp som dansar streetdance tillsammans med alla andra jätteduktiga tjejer och killar. En genomgående tema i showen var att vi tolkade kända filmer som bland annat Trollkarlen från Oz, Flashdance, Chicago och Hannah Montana. Uppslutningen från publiken var stor och vi kände alla den
varma uppskattningen.

Dessutom var det premiär för Dermot Clemenger som denna termin är ensam ägare till Dansstudion i Hallsberg. Även han kände att han fick ett varmt välkomnande av alla i publiken och av oss elever.

Jag älskar verkligen att dansa, och jag tycker om att titta på alla duktiga dansare på dansstudion.
Jag hoppas att jag en dag blir lika duktig som alla andra.

Här nedan kan ni se en video från dansshowen ”Love is in the air”. Den är lång, och jag fick klippa i den för annars skulle jag inte kunna ladda upp den på Youtube. Hoppas ni gillar den.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar