z35W7z4v9z8w

2016-10-08

Magiska bilder tagna av Darja Bilyk

Darja Bilyk är född och uppvuxen i Moskva, Ryssland och är en självlärd multitalang inom fotografering. Vad som gör hennes stil unik är hennes passion för surrealism och romantik som ramar in hennes magiska bilder.

Innan Darja Bilyk började jobba som fotograf studerade hon pedagogik på Universitetet i Moskva och hon hann även att arbeta som gymnasielärare. Hennes intåg på fotoscenen började när en vän uppmuntrade henne att uppfylla sina drömmar och att tro på sig själv. "Min vän sa att jag var duktig och inspirerade mig att ta fotografering seriöst. Så jag började fotografera samtidigt som jag arbetade som lärare. Flera av mina studenter fick agera modell på mina bilder".

Idag bor Bilyk i Edinburgh, Skottland och skapar fantastiska motiv som vi kan njuta av.



Darja Bilyk: Websida | Blogg | Facebook | Twitter | Instagram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar