z35W7z4v9z8w

2014-10-01

The Karen Walker collection - Fulare går inte att hitta

Ibland undrar jag hur gamla människor egentligen mår. Med gamla människor menar jag människor som är mellan 18-35 år, alla över 35 år är jättegamla människor.
Ta till exempel Karen Walker. Karen Walker är en designer från Nya Zeland och hon är 55 år gammal -
alltså jättegammal. Och hon har nu designat glasögonbågar som hon tycker att alla andra gamla människor ska köpa.
Karen Walker tycker att hennes glasögon är häftiga och coola men tyvärr Karen Walker, det är dom inte. För vem vill se ut så här på stan?

Dom här glasögonen ser ut som om dom vore utklippta ur en kartong och fastlimmade med Karlssons klister.
Kolla mamma! Jag har snickrat ihp ett par glasögon på träslöjden.
Jag har fått ärva gammalmormors gamla kikare.
Dom här glasögonen såg vettigast ut bland alla.
Jag ska på maskerad utklädd till en skräcködla.
Jag är blind och jag vill att ni andra ska se det!
80-talet ringde och ville ha tillbaka sina glasögon.
Den sista mohikanens sista par glasögon. Nu har de hittat dom.
Plastic is fantastiskt. Jag vann dom på tivoli för 20 kronor.
Man kan göra fantastiska saker med flaskbotten. Typ ett par stjärnkikare.
Ja ni ser! Går det att hitta fulare glasögon någonstans? Antagligen inte!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar