z35W7z4v9z8w

2013-06-08

Spindelparken i Kumla

Idag var det riktigt varmt och skönt. Jag ville åka ut och bada medan Philip ville gå ut till en lekpark. Philip hade tjatat om lekpark i flera dagar men eftersom pappa inte mått så bra hade han fått nöja sig med att leka i trädgården.
Men idag tog pappa med oss till Spindelparken i Kumlaby. Här hade Philip varit med sin förskola och han ville tillbaka hit igen.
Jag och Linnéa hade aldrig varit här tidigare och även vi hade det kul tillsammans med våran lillebror

Här sitter jag och min lillebror Philip och myser med en festis.

Tjoho! Philip & Elin.

Den här gungan såg spännande ut men tyvärr var den trasig. Linnéa fick kämpa hårt för att den skulle röra sig, men det gick inte så bra.

Philip hittade en stor grop i en sandlåda och hoppade i utan någon tanke.
Att rulla runt i sand är kul.
Tack och lov så har han en mamma och pappa som gärna tvättar rent hans smutsiga kläder.
Vad är det här? En stor klätterställning. Den måste jag undersöka.
Här klättrar jag (Elin) högst upp på klätterställningen. Utsikten är bra härifrån.
Klätterställningen var nog det mest spännande i Spindelparken.

Även Linnéa och Philip försökte att nå toppen.
Men stackars Philip var för kort och hade svårt att klättra ända upp till toppen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar