z35W7z4v9z8w

2012-02-24

Vinterlov 2012 Dag 5 - Marieberg Köpcenter

Hej alla! Jag glömde bort att skriva i bloggen igår för jag gjorde så mycket under dagen, och när jag kom hem var jag så trött att jag somnade direkt. Bland annat var jag och badade i äventyrsbadet i Hallsberg.

Idag hade vi bestämt att vi skulle åka till Mariebergs köpcentrum för att shoppa. Och jag köpte massa kläder. Massa kläder... Och självklart passade vi på att fika och äta också. Vi shoppade från klockan 10.30 till 18.30. Nu är vi hemma och har fredagsmys och har tittat färdigt på Wild Kids.


Jag filmade på McDonalds men dom blev inte glada på mig, och jag blev tillsagd att sluta filma. Kanske trodde dom att jag kom från Uppdrag Granskning. Eller så blev dom sura på pappa som sa att vi hade hamnat i "slö-kön" för dom hörde honom och såg lite irriterade ut.

När vi hade shoppat en stund satte vi oss ner och fikade på Vasa Konditoriet. Pappa prutade ner priset på fikat eftersom han tyckte att det var för dyrt.

Mmmm! Apelsin MER, vad supergott!

När vi shoppat klart hoppade vi upp på våran 4-hjuling och åkte hem. Nja, det var ju inte sant. Sant var
att vi alla ville sitta längst fram och styra och tjurigast var Philip som inte ville kliva av fyrhjulingen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar