z35W7z4v9z8w

2012-02-25

Melodifestivalen eller Gladiatorerna

Vilken bra dag det har varit idag. Jag har chillat och spelat spel. Sedan kom Jennifer och vi gick ut och cyklade en stund. Det var lagom varmt (13 grader) så vi behövde inte ta på oss alldeles för mycket kläder.

CykelVi cyklade till lekparken och gungade en stund och pratade om allting. Jag försökte lära Jennifer att hänga upp och ner i klätterställningen, men hon var rädd för att tappa balansen. Melvin följde efter oss men han vågade varken klättra, hänga eller gunga. Han ville bara titta på.

LekparkDet var ganska blött och lerigt i lekparken och av våran skridskobana fanns bara vattenpölar kvar. Vi var ute ända tills det blev mörkt och då cyklade vi hem för att äta och fika.

LekparkNär Melodifestivalen började blev det tjafs mellan mig och Jennifer. Jag ville titta på Melodifestivalen medan Jennifer och Linnéa ville titta på Gladiatorerna.
Som tur är har vi två tv-apparater så jag satt i vardagsrummet medan Jennifer fick sitta i tv-rummet. Återigen gick min favorit Danny Saucedo vidare till finalen. Hurra för han var bäst.

MelodifestivalenPappa gjorde i ordning jättegoda varma mackor och vi åt så mycket att magen nästan sprack.

Varma mackorMen nu får vi inte vara uppe längre, pappa har sagt åt oss att vi måste borsta tänderna och lägga oss. Imorgon kommer en ny dag. Så god natt ifrån Kumla.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar