z35W7z4v9z8w

2012-07-13

En vanlig torsdag i Kumla del 1

Philip suger upp dricka med ett sugrör. Det skulle gå mycket bättre om han inte envisades med att bita sönder sugröret.
Mamma kunde vara med på fikat innan det var dags för henne att åka till jobbet.
Pappa ville ta en bild på fontänen men Linnéa rusade in i bilden och förstörde allting. Typiskt Linnéa, hon ska alltid vara med på bild.
Vi gick till lekparken och pappa tyckte att vi skulle ta den här bilden. Varför vet vi inte, men det var jobbigt.
Philip klättermus klättrade som en chimpans och gjorde pappa skraj.
Vattnet gjorde Linnéa hypnotiserad så att hon inte kunde röra sig på flera timmar.
Vi lekte Robot och jagade Linnéa och Philip, som inte ville vara med.
Vi gick hem en stund för att äta mat och hoppade på studsmattan. Philip skulle prompt hoppa ner från studsmattan fast pappa bad honom att låta bli. Han landade fel och gjorde sig illa i foten. Han fick jätteont och vi fick smörja honom med smärtsalva. Trots det ville han ändå följa med oss ut på mer lek. Philip haltade fram men försökte ändå sig på lite rackartyg, som att klättra på däck.
Här är jag, tillbaka på min gamla skola Malmens skolan i Kumla. Det var en jättebra skola men jättebra kompisar. Jag saknar dom alla.
Philip och Linnéa tog sig en promenad i skogen.
Dom verkar ha gått vilse...
Jag sitter och ritar vid Kumla sjöpark medan Philip jagar änder.
Linnéa poserar för kameran. Jag tror att hon vill en bli fotomodell.
Nej, nu ska vi hem och äta en stor glass.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar