z35W7z4v9z8w

2012-07-16

Ellen's 3 års kalas

Igår (söndag) var vi på Ellen's födelsedagskalas. Hela släkten var där...nja kanske inte hela släkten, men några ur släkten. Vi fikade, sjöng och gav henne födelsedagspresenter.

Ellen ska strax blåsa ut de tre ljusen och laddar för detta. Efter det blir det sång och fika.
Jag, Linnéa och Veronica äter kakor och tårta. Jättegott.
Ellen har fått en såpbubblemaskin och alla gillar den. Philip vill ta den ifrån Ellen.
Philip har lyckats ta såpbubblemaskinen från Ellen. Nu är han lycklig.
Philip Cabadak omgiven av såpbubblor. Massor av såpbubblor.
Philip är så glad så han vet inte vad han ska ta sig till.
Jo förresten, han ska ju blåsa såpbubblor.
När bubblorna tagit slut var det dags att plocka vinbär och hallon.
Här är jag. Jag plockar svart vinbär.
Här plockar jag röd vinbär.
Och här plockar jag hallon. Gott är det...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar