z35W7z4v9z8w

2006-03-18

20060318 Snölek med Halle och stjärtlapp

Idag var Linnéa och jag uppe tidigt Kl 06.30 och väckte pappa. Han hoppade upp ur sängen och började busa med oss med detsamma.
Efter att vi ätit frukost gick vi ut för att leka i snön. Klockan var då 08.00 på morgonen.
Jag började med att åka rutschkana i lekparken. Det gick väldigt fort eftersom det var is på åkbanan.
Sedan fick jag låna Natalies stjärtlapp och åkte ned för en backe.

Det gick ordentligt fort nedför backen och jag skrek på vägen ned.

Linnéa satt och lekte i snön då Natalies hund Halle började busa med henne.

Linnéa tyckte inte att det var så kul.

Istället brottades jag med Halle. Vi rullade runt i snön och blev alldeles blöta.

Vid lunchdags sade pappa att vi var tvungna att gå hem för att äta. Jag sa hejdå till Natalie, men imorgon skall vi träffas och leka igen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar