z35W7z4v9z8w

2013-12-08

Snön faller i Kumla

Det är jättevackert ute nu. Snön faller och det är vitt överallt.
På biltaket ligger det 15 centimeter snö och det blir bara högre och högre.
Tänk att det bara för 2 dagar sedan regnade och var 5 grader plus.
Nu är det inte långt kvar tills det är dags att klä granen igen. Vi alla barn brukar hjälpa till att klä den och förra året fick jag sätta på stjärnan på toppen. I år är det Linnéas tur.
Imorse sjöng jag i en julkonsert och var utklädd till en ängel. Det var kul och publiken tyckte att konserten var bra. Egentligen borde man stått utomhus i snön. Det skulle ha sett fantastiskt ut, men vi hade antagligen förfrusit oss.
Ikväll är det dags för mig att uppträda igen och denna gång ska jag och min dansgrupp uppträda på avslutningen på våran dansskola.
Då ska vi uppträda med streetdance och efteråt lär jag vara riktigt trött.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar