z35W7z4v9z8w

2012-11-18

Toys R Us

I lördags var vi på Toys R Us för att köpa en present till en kompis som fyllt år. Liinéa och Philip ville följa med eftersom de också var sugna på att testa leksakerna. Linnéa ville köpa allt hon såg, men till slut kom hon ut tomhänt. Men hennes önskelista till tomten blev lång...

Philip springer direkt till leksakshusen varje gång han kommer till Toys R Us. Att han gillar dem råder det ingen tvekan om. Om han fick bestämma skulle han vilja ha tvåvåningshuset.

När ueteleken är över är det dags att skynda sig in. För nu ska det lekas med en massa roliga prylar. För innan man kan önska sig en julklapp måste man ju veta vad som finns i butikerna.

I entrén står en jättestor jultomte och hälsar alla välkomna. Philip undrar om det är den jultomten som ska komma hem till oss. Linnéa och jag skattar! Philip är så gullig. Han tror att jultomten finns på riktigt.

En dag hade jag en klot som blixtrade. Jag råkade tappa den i golvet, och den gick sönder. Jag frågade pappa om vi kunde köpa en ny, men han tyckte att jag kunde önska en ny till julklapp.

Linnéa testade piano-mattan medan Philip rockade loss på en keyboard. Vi har båda leksakerna hemma men där är det ingen som använder dom. Konstigt va!

Philip som älskar bilar upptäckte ett par radiostyrda bilar och ville testa dem, men jag och Linnéa tyckte tog över och han fick snällt stå bredvid och titta på.

Men så hittade Philip en elektrisk bil (Blixten Mc Queen) och den fick han testa alldeles själv eftersom varken jag eller Linnéa fick plats i den.

Men Linnéa hittade en plastcykel som hon testade istället. Linnéa är rolig.

Här kan ni se en video från vårat besök hos Toys R Us.

1 kommentar :

  1. trevlig blogg, verkar som du haft bra den dagen. Jag gillar att köpa en radiostyrd bil som en gåva.

    Adam smith
    adam.smith402@yahoo.com
    Nitrotek

    SvaraRadera