z35W7z4v9z8w

2012-08-20

Uppdatering av bloggen

Hej! Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen så jag ska försöka uppdatera er på vad som har hänt.

Den 17 augusti tappade Linnéa sin tredje tand. Egentligen tappade hon inte den. Vi hoppade studsmatta med våra kompisar och Linnéa råkade krocka med munnen mot mitt knä och då ramlade tanden ut.
Linnéa har tappat en tand
Det gjorde jätteont på Linnéa men på kvällen var hon ändå stolt över att ha tappat tanden. Nu behöver
hon inte bekymra sig över att den satt löst. Elin fixade det!
Linnéa har tappat en tand
Den 16 augusti var det riktigt varmt. När pappa kom hem från jobbet åkte vi alla till Djupadalsbadet i Kumla för att svalka av oss i vattnet. Det var riktigt skönt.
Plask i Djupadalsbadet
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst i bloggen men jag tycker att det räcker så här just nu. Jag kommer att försöka skriva varje dag så titta in lite då och då.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar