z35W7z4v9z8w

2012-05-11

Elin & Alicia Showar i Kumla

Idag har jag haft det riktigt kul. Först hade jag och Alicia en uppvisning i skolan och vi sjöng till Mr Saxobeat. Hela skolan tittade på och det var häftigt. Sedan fick jag min första egna mobiltelefon. Det var mammas tidigare mobiltelefon en Ericsson W995 men det är min nu. Jag ringer och skickar SMS till
mamma hela tiden.
Efter skolan gick jag och några kompisar på marknad i Kumla. Vi gick utan våra föräldrar och det var också häftigt. När jag berättade för pappa att jag hade handlat för 300 kronor rynkade han på ögonbrynen. Jag tror inte att han tyckte om det. Nu är jag hemma hos en kompis och ska sova över men vi har svårt att somna. Om ni vill se hur våran show såg ut i morse kan ni titta på videon nedan.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar