z35W7z4v9z8w

2006-07-17

20060717 Tandläkarbesöket

Hej alla!
Det var ett tag sedan jag skrev något på hemsidan, men nu kommer en stor dos.
Idag var jag hos tandläkaren för att kontrollera hur det är med mina tänder som jag slog i får några månader sedan. Tandläkaren sa att tänderna fortfarande satt lösa och att det fanns infektion i tandköttet pga skadan. Men dom tänkte inte göra någonting åt det...
Sedan följde jag och Linnéa med pappa till hans jobb för att hälsa på. Dom blev chockade då pappa sa att han tänkte ta ledigt ytterligare en månad. Vad do inte viste var att hans chef redan har godkänt hans ansökan.
Därefter gick vi till lekparken för att leka en stund. Pappa är väldigt trött idag, eftersom vi alla vaknade kl 06.00.

Nu följer en serie med bilder från idag och några dagar tillbaka:

































Inga kommentarer :

Skicka en kommentar