z35W7z4v9z8w

2006-05-22

20060522 Skoj inomhus

Just när vi stod vid ytterdörren började regnet att ösa ned.

Pappa tog in oss igen och vi fick busa inomhus istället.
Linnéa har börjat att åka på sin prinsessabil, som hon fick i present av Sebahat Yenge, Sibel, Deniz och Dilek.

Hon åker fram och tillbaka och hon kan själv kliva av och på utan några problem.

Förresten! Dilek har en egen blogg som ni kan läsa här.
Och så här ser jag ut när jag retas med pappa!

När vi har skojat och busat en stund tittar jag på Bollibompa på tv:n.

Men roligast är ändå att brottas och spela fotboll med pappa.

Vet ni vad! Linnéa kan klättra på ribbstolen alldeles själv nu.

Pappa blev helt förbluffad och chockad när han kom in i mitt rum idag och såg att Linnéa hade klättrat upp halvvägs.

Pappa har redan fått skruva ned stereobänken eftersom hon klättrar där också. Linnéa klättrar på allt. Bokhyllan, stereobänken, elementen och även på människor om dom står i vägen.

När mamma kom hem blev hon lika förvånad över Linnéas bravad.

Och vet ni vem som lärt Linnéa att klättra ? Jo! Jag förstås!

Och vet ni vad! Idag regnade det nästa oavbrutet hela dagen och gatorna blev översvämmade.
Mamma och jag gick ut så att jag kunde hoppa i vattenpölarna en stund, och ni må tro att det var roligt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar