z35W7z4v9z8w

2006-04-26

20060411 Heldag i Örebro

Huu! Idag var vi ute länge länge...
Vi började dagen med att proppa i oss kalorier på MAX hamburgerbar.

Därefter gick vi till Eyravallen och tittade på när Örebro SK tränade fotboll.

Jag ville springa in och spela jag med, men pappa sa att jag inte fick. Det gjorde mig ledsen.

Istället åkte vi till Stadsparken där jag fick springa runt på lekplatsen. Då blev jag glad igen.

Jag lekte och sprang runt i den tomma bassängen där jag brukade bada på sommaren.

Jag busade på nallebjörnarna som låg på gräsmattan.

Senare gick vi runt i Wadköping där jag gick in i varenda hus för att se mig omkring.

Det var underbart vackert väder, så jag fick ta av mig jackan för pappa.

Vad vore en dag utan en fika. Vi satte oss ned på ett kafé och beställde goda bakelser. Linnéa hade inget emot att att smaka på läckerheterna.

Hon stoppade i sig tugga efter tugga utan att protestera.

Efter fikat tyckte Linnéa att vi skulle applådera pappa som var så snäll.

Själv passade jag på att ta mig en glass som efterätt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar