z35W7z4v9z8w

2005-12-25

20051224 Julafton

Yippee! Äntligen julafton.
Hela morgonen har mamma fixat och ordnat inför julen. Pappa har inte orkat göra någonting eftersom han fortfarande inte mår bra. Han har mest vilat.
I år firade vi jul hemma hos oss så morfar, mormor och resten av familjen kom på besök.
Den som jag mest av allt väntade på var tomten. Och när han kom blev jag väldigt glad.

Tomten delade ut julklappar till mig och till Linnéa. Först undrade Linnéa vad hon hade fått för något och sedan började hon att slicka bort pappret på sina julklappar.

Själv fick jag en massa julklappar, men lyckligast blev jag när jag fick se att jag hade fått ett dockskåp som jag länge önskat mig.

Linnéa verkade inte vara nöjd med sina julklappar så hon rotade i sopsäcken för att se om någon av misstag hade kastat ett paket.

Nix! Bara en massa papper. Bättre tur nästa gång.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar